Quebra de codigo

estou sofrendo um problema nos meus laboratórios pois sempre que eu clico em “fork” em um laboratorio ele migra pro Nix e ferra todo meus codigos. eu digo isso porque eu testei no meu celular ( pelo site ) e funcionou normalmente pois ele não migrou pra um tal de Nix ou NonNix.
alguém sabe como posso estar resolvendo este problema ou não realizando a migração para o Nix se possivel?

English translation

I’m having a problem in my labs because whenever I click on “fork” in a lab it migrates to Nix and screws up all my codes. I say this because I tested it on my cell phone (through the website) and it worked normally because it didn’t migrate to Nix or NonNix.
Does anyone know how I can be solving this problem or not performing the migration to Nix if possible?

4 Likes

Hola @alissonp01, ¡bienvenido a los foros!
Me temo que esto ya no es posible. Replit usa Nix para todas sus respuestas, por lo que las respuestas que no son de Nix se transferirán automáticamente a Nix.
¡Espero que esto ayude!

Hi @alissonp01 , welcome to the forums!
I’m afraid that this is no longer possible. Replit uses Nix for all its repls, so non-Nix repls will automatically be transferred to Nix.
Hope this helps

4 Likes